skrattanfall

Vår lärare släppte hem hos tidigare idag så jag cyklade illa kvickt till dagis för att hämta Aurora tidigare. När vi kom hem rusade vi in för att ta varsin glass sen åkte brassestolen och studsmattan fram. Efter ett tag hämtade jag lite vatten och någonstans på vägen blev vattendrickandet till vattenkrig. Aurora skrattade så mycket att hon tappade luften och jag skrattad ungefär lika mycket. Helt underbart att se henne skratta så mycket så att hennes ben viker sig. Mammas älskade lilla barn ♥ När pappa kom hem blev de lite torka i solen för mig del medans som sprang iväg till gungorna. När solen gick i moln hoppade jag inåt för att vika tvätt och här står jag än. Solen har letat sig fram genom molnen igen men jag väljer att vara kvar inne så jag blir av med tvätthögen idag. Mannen och dottern är också inne, Andreas lagar mat och lillan sitter klistrad framför pippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0