mmm . . .


Sitter här i soffan, slökollar på tv och dricker kaffe. Helt plötsligt så slår det till, som en blixt från himmelen. Chokladsuget! De är ju inte det lilla suget heller utan det mest enorma. Det vattnas i munnen, det börjar suga i magen och hela min kropp skriker efter choklad. Försöker att tänka på något annat än choklad men det är som ett eko i mitt huvud och ekot har bara ett enda ord och det är choklad. Det är hemskt, riktigt hemskt och värst av allt är att både macken och gatuköket är stängt så går fasiken inte att få tag på något heller. Fast det är väl bra ioförsig, choklad är inte direkt nyttigt men det struntar jag i just nu. Ärligt talat så skulle jag kunna cykla till en annan mack för att gå tag på en chokladkaka dock tar det säkert fyrtiominuter fram och tillbaka och det är lite kyligt ute. Men mitt sug är så enormt att det skulle kunna få mig att cykla den biten för en enda chokladkaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0