mitt i veckan

Är så glad att vi passade på att gå ut när vi gjorde för jäklar vilket skyfall det kom sen. Men vi hann med picknick, massa lek på lekplatsen, ett varv till mitt jobb för att skriva lite papper. Efter jobbet var vi ute en sväng igen. Låg i varsin brassestol, lyssnade på musik och hinkade i oss vätska. När vi kom in och skyfallet började så låg vi både mor och dotter som två klubbade sälar. Var la inte direkt någon av oss som hade lust att vakna men vi var mer eller mindre tvugna. Det tar mycket på krafterna att vara i solen i flera timmar. När ovädret lagt sig så begav jag mig ut på en powerwalk trots mina blåsor på fötterna, gissa resultatet på det ni. Spräckta blåsor, större blåsor, nya blåsor. Sen på detta har jag fått en sjujäklar träningsvärk. Men det är klart att det ska kännas att man börjat röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0