En trotsig treåring och en trött mamma

Ska snart traska iväg och hämta lillan, kommer krama sönder henne. Vi hade en riktigt tuff morgon imorse, vi bråkade nästan nonstop från att vi vaknade tills att jag gick från dagis. Tror nog att vi båda vaknat på lite fel sida, var inte vår dag helt enkelt. Tycker de är himla jobbigt just nu, vi har aldrig bråkat som vi gjorde idag. Resten av denna dag kommer bara bestå av massa mamma/dotter mys. Ska inte tänka på skolan, städet eller något annat utan bara på lilla Aurora. Skolan och det andra kan faktiskt vänta tills imorgon, har dessutom redan suttit med skolarbete i nästa tre timmar med mamma idag så jag har fått mycket gjort ändå. Ska bli så skönt att bara stänga av allt och bara mysa med mitt lilla hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Cickie

Jag är helt säker på att du är världens bästa mamma fast man ibland blir gaaaalen på dem.Å det får man bli utan att få dåligt samvete.Kram till er!

2011-05-05 @ 16:04:05
Postat av: Josefine

Tack, de värmer!

Jadu, galen är bara förnamnet ibland. Men de är klart att man inte alltid kan ha världens bästa och längsta tålamod. Ibland tryter det!



Kram kram

2011-05-05 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0