Att vakna med tårar

Vaknade strax efter två inatt efter att ha drömt en mardröm. Jag och Aurora hade hamnat i någon konstigt bassäng, vet inte alls hur. Men den var tom från början och helt plötsligt började den fyllas upp, rätt snabbt. Det fanns ett utväg och det var genom att dyka lååångt ner och sedan var där en tunnel men det va långt som attan. Jag klarade inte det. Fick simma upp till ytan med Aurora igen. Till sist så var där bara en liten glipa med luft och jag sippade i mig den för att göra en sista chansning på att det dyka långt men lyckades inte denna gången heller så vi simmade uppåt en gång till. Denna gången när jag skulle ta luft så fanns där ingen. Såg paniken i Auroras ögon och drog henne tättintill mig sedan lyckades jag få henne innanför min tröja så att vi var så nära vi bara kunde. Sen pussade jag henne, tittade på henne och log. Efter det vaknade jag med panikkänslor!
Somnade om efter några timmar för att drömma ytterliggare en mardröm, dock inte lika hemskt. Men jag var på en läkarundersökning efter att ha blivit rätt dålig. Hade mycket kramper i magen och kunde knappt stå på benen. Dom gjorde massa undersökningar en kunde inte hitta något. Fick komma till en gynekolog tillsist där jag får höra helt iskallt "bara så du vet så kommer du föda ett döing snart". Vaknade direkt efter den meningen med massa tårar i ögonen. Usch! Varför drömmer man mardrömmar för?


Kommentarer
Postat av: mammis

usch vilka drömmar, men tur att det är just drömmar :)

2011-05-06 @ 07:36:10
Postat av: josefine

Ja precis. Men dom känns ju så himla verkliga..

2011-05-06 @ 07:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0