@ work

Detta är den värsta tiden under nattpasset, vet inte varför de är så. Men fram till ungefär tre på natten så rullar det på rätt bra, inga problem att hålla sig uppe men så fort klockan passerar tre känner jag mig lite slöare. Slöheten/tröttheten håller i sig till ungefär fem så jag brukar spara de flesta sysslorna till mellan tre och fem för att kunna hålla mig igång lite. Men idag gjorde jag inte det så allt är i princip gjort nu, smart Josefine . . . smart!
Jag kanske skulle ta och göra om alla sysslorna en gång till, eller nej jag gör nog inte det. Ett annat hett tips jag kom på nu är att leta upp tandpetare och sätta i ögonlocken så dom hålls upp. Vet inte i vilken tecknad film de är jag har sett detta i men jag tror att det är Tom&Jerry? Tror dock att de är rätt plågsamt så den hoppar jag faktiskt. Nä, nu är det slut på gnället och jag ska återgå till vad det nu var jag gjorde innan jag satte mig här.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Kul att du är med, lycka till!

2011-03-19 @ 14:10:34
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gjorde du igår kväll då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-20 @ 12:00:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0