vafan hände?!

Imorse var de helt underbart väder, jag klädde mig i lite tunnare kläder och kännde verkligen att nu är de äntligen vår. Jag kännde att solen värmde lite och jag blev genast piggare av detta underbara ljuset som var ute. Var på föreläsning och var pigg och glad sen när den va slut och jag skulle bege mig hemåt så började det blir grått ute och de började regna lite smått. Väl hemma så snöade det och de snöar fortfarande. Snön har tillochmed lagt sig på marken, det är helt vitt ute och kallt. Konstigt att de kan vända så himla snabbt! 


Kommentarer
Postat av: SILONA

hahah, jag håller med. lagom förbannad! vart fan tog våren vägen? :(

2011-03-18 @ 12:37:55
URL: http://silona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0