vad ska man fylla tomrummet med?

Var en sjukt seg dag i skolan idag. Dagen gick sakta och jag lovar er att hela jag utstrålade omotivation. Men man får ha såna dagar, det är helt ok. Efter skolan så tog jag en sväng på stan med en tjejkompis. Jag kollade lite kläder till lillan, var dock inget som fick följa med hem då jag ville ha allt och inte kunde bestämma mig. Var inne en sväng på Indiska med för att kolla lite saker till lägenheten. Har två vita glasvitrin skåp som vi vill fylla med roliga saker. I den ena hyllan har vi ett foto på aurora, en fin glasskål med godis i, två ängla statyer sen är det två tomma hyllplan. I den andra hyllan har vi ett gäng åbergglas som står på några hyllplan, sen har vi en jättefin hjärtstaty och två tomma hyllplan. Vet inte alls vad jag vill fylla dessa med, kan inte alls bestämma mig. Är sugen på att köpa några greengate eller några andra fina koppar och ställa upp på ett hyllplan och det ska gärna vara mycket färg. Men resten då? Tacksam för tips :)
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0