tisdag morgon och sjukhusbesök

Lillan och jag sitter mest och väntar på att klockan ska gå snabbare så att vi kan bege oss till bussen. Ska på ett sjukhusbesök idag, denna gången är det dietisten som gäller. Hoppas något så innerligt att de är absolut sista gången. Trodde verkligen att vi var klara med hela längd & vikt utredningen men icke. Dietisten ville träffa oss en sista gång (så har hon sagt de sista 2 gångerna vi varit där) men denna gången vill jag verkligen ska vara den sista. Orkar inte ränna upp och ner till sjukhuset på massa olika besök och sen bvc där imellan. Har varit rätt mycket faktiskt men visst de är ju klart bra att dom kollar upp det. Men nu tycker jag att allt är bra, Aurora äter bättre, hon är superpigg, glad, energisk och hon har inte varit sjuk på länge, peppa peppa ta i trä. Nä, nu får jag ta och dra mig härifrån, lilla hjärtat börjar ropa "maaaaamma, maaaamma . . . skynda dig vi ska till bussen, sjukhuset väntar på mig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0