tidig lördagsmorgon

Har smygit runt på tassande tår ett tag nu. Håller på att göra mig iordning inför jobbet och vill absolut inte väcka mina övriga familjemedlemmar. Dom kan gått få ha en skön sovmorgon, jag tar min imorgon. Jobbar långpass idag, börjar kl 8 och slutar 20. Ska man ändå jobba kan man likagärna slå på stort. Är så glad över att de är jag som går till 20 på jobbet idag. (En går 20, en 21 och en 22). Jag kommer hinna hem till Melodifestivalen, bor ju trots allt bara några få minuter från jobbet. Så ja, jag kommer hinna med lite familjemys iaf. Ska be mannen min om att hålla Aurora uppe tills jag kommer hem så att jag kan få pussa och krama på henne. Nä, packa ihop frukosten som jag ska ha med mig till jobbet. Hörs kanske senare, eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt med ett så långt pass. :(

2011-03-12 @ 08:34:19
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-12 @ 08:43:38
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0