studynight

Sitter hemma hos Sofia i mine rosa mjukisbrallor, till detta har jag en röd morgonrock med vita blommor på som jag lånade av henne tidigare idag då jag frös. Hello Heting! Jag strosade omkring hemma i mjukisbrallorna och blev hitbjuden av Sofia, hon förslog att vi skulle hjälpas åt med en uppgift i skolan då jag missade genomgången av den och ärligt talat så orkade jag inte byta om. Sen vistas jag dessutom bara inomhus så det är la skitsamma vad man har på sig egentligen. Vi blev iaf klara med uppgiften vi skulle göra trots att vi kollade lite facebook och pratade om annat en stund. Mina traderafingrar hann även ut en runda och jag lyckades vinna en kavaj till dotter, det var faktiskt mannen som fastnade för den så jag skyller traderandet på honom idag. Nä, ska återgå till att vara social med Sofia sen ska pallra mig iväg till bussen för den vill jag inte missa då det är sista bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0