sommriga hallon och grädde!

Sitter och smaskar i mig en liten bit av tårtan som blev över igår efter att vi firade mannens kompis 25-årsdag här hemma igår. Vi bjöd på mumsig gräddtårta med massa hallon på, underbart gott. Tur för mig att Aurora inte gillade den så mycket eller inte var så intresserad av den igår så att de blev en mumsig bit över till mig idag. Aurora hade inte riktigt tid med att äta igår när Martin var här, hon var fullt upptagen med att sysselsätta honom. Det var bokläsning, visning av massa gosedjur, hon skulle sjunga för honom osv. Var riktigt mysigt att se faktiskt. Igår när jag hämtade henne på dags och berätta att han skulle komma hem till oss så skrek hon rakt ut flera gånger min maaaaartiiin, min maaaartin. Ni kan ju gissa vem som överlämnade paketet igår trots att de var supertugnt. Jo lilla Aurora, dock förstod hon inte vad som var i. Vi hade köpt en fin present påse och i den hade vi ställt ett gäng lite mindre vanliga öl. Det blev mycket uppskattat!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag va ja :D

2011-03-11 @ 13:17:02
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Hulda

Gör detta :D

2011-03-11 @ 14:08:52
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0