seg, segare, JAG

Trots en härlig sovmorgon har de varit en fruktansvärt seg morgon/förmiddag. Har haft noll energi och noll lust att göra någonting alls. Jag och lillan spenderade dom två första timmarna denna dag med att ligga i varsin soffa och titta på Robin Hood. Blev lämning på dagis vid lunch sen hem för att jag tänkt plugga lite men så blev inte fallet, förslappade mig helt. Mannan kom hem en sväng på lunchen, så vi åt lunch ihop och kollade lite VM, vilket jag fortfarande sitter och gör. Insvept i världens varmaste och gosigaste täcke. Systeryster kommer om en liten stund, då ska vi åka iväg en snabbis sen ska jag till jobbet och hon ska hämta lillan på dagis och passa henne en stund idag (också). Borde kanske hoppa ur detta varma och gosiga täcket och göra mig iordning men näää, jag sitter här en liten stund till. Fast jag vet mycket väl att jag borde lyfta på arslet typ NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0