orkeslösa söndag

När jag vaknade imorse var jag äckligt trött, jag orkade inte ens att öppna mina ögon. Inte ens när Aurora busade som bara hon kan i vår säng så fick jag upp dig. Allt jag orkade var att säga till henne att hon skulle vara försiktig. Morgonen bestod mest av hopp i sängen och trötta föräldrar men när den lille orken tog tag i oss så hasade vi oss upp för att åka hem till min mamma ( pappa jobbade ). Där drack vi kaffe, mamma tog hand om lillan och vi föräldrar var rätt förslappade. Men de gjorde nog inget för mamma blir så glad över att få ha henne. Åkte sedan en sväng till lite olika butiker för att kolla på olika saker, köpte dock inget så vi bara var ute på en tittarrunda och inte kunde bestämma oss vad vi skulle ha, eller rättare sagt JAG kunde inte bestämma mig. Nu är vi iaf hemma, har ätit korv med bröd som Aurora önskade idag. Nu ligger hon och vilar lite middag. Jag och mannen har placerat oss i varsin soffa för att titta lite på skidor. Jag ska lägga ifrån mig datan och ta en lite powernap, jag behöver verkligen de för jag är så himla trött och ikväll vankas det jobb.  


Kommentarer
Postat av: mammis

Tack för besöket, alltid lika kul att träffa er :)

2011-03-13 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0