(o)aktiva jossan!

Har knappt rört ett finger idag, har inte orkat. Är fortfarande äckligt förkyld och har ont i halsen, får riktigt hostattacker ibland där det känns som att inälvorna mer eller mindre ska komma upp. Har testat zyx, bisolvon och någon hostmedicin. Sen i övrigt så knarkar jag menthol nässpräy men inte blir det bättre för det. Blev en hemma dag från skolan idag så jag verkligen kände att jag behövde en vilodag. De enda aktiva jag gjort idag är att skicka in kompletteringen för att jag inte var i skolan idag och tömt/ställt in i diskmaskinen. Men de är allt ...
Hade planer på att hinna vika lite tvätt och plocka undan men min ork tryter. Funderar på att ge mig en spark i arslet och iaf plocka undan allt småplock och sånt som ligger framme och stör mig. Vill hinna de innan mannen kommer och han kommer om drygt en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0