nu är de lördagsmys


Är så tacksam för mina underbara jobbarkompisar. Fick sluta lite tidigare idag då jag för engångs skull bad om det. Mitt argument för detta var att jag haft mycket i skolan på sista tiden plus att jag jobbat rätt mycket upptill nu på sista tiden och inte haft så mycket kvällar ihop med mannen och dottern, Självklart var det inga problem och jag skulle absolut gå hem till min familj. Traskade glatt hemåt för jag visste att Aurora inte hade hunnit somna än, blev soffmys med lite godis när jag kom hem. Massa pussar, kramar, kel och gos dock blandat med en hel del trots. Men jag är lika glad för det. Nu ligger lillan i sängen och ska sova men hon väljer att sjunga istället. Jag och mannen ska äta massa räkor och efter de blir de ost och kex. Gott är fasen bara förnamnet!


Kommentarer
Postat av: sara

svar: aha, okej. då går det väl bra antar jag. :)

2011-03-13 @ 12:54:19
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0