jag tror att vi har en liten tjuv i vårt hus

Min älskade lilla trollunge förgyller verkligen mina dagar. Hon får mig att skratta flera gånger om dagen och hon gör mig så himla varm i kroppen - i hjärtat ♥ För en liten stund sen så tog hon Andreas/Pappas plånbok utan att vi märkte det sen tömde hon den på mynt och la ner det i sin egna lilla spargris (de var här vi började fundera på vad hon hade fått mynten ifrån). Hon är nog lite ledsen för att den är tom nu, vi tömde den häromdagen och satte in alla dessa mynt på hennes sparkonto. Nu sitter hon och fyller på sparsgrisen sedan tömmer hon den på mynt och stoppar i dom igen, räknar lite och sen fyller hon den och tömmer de igen. "Mamma, jag har många krrronor". Inte konstigt att hon har de när hon roffar åt sig dom själv ;) Jag tror hon kollat för lite på Robin Hood så nu tar hon från dom rika, mamma och pappa eftersom vi har pengar i våra plånböcker och sen ger hon dom till dom fattiga, sig själv eftersom hennes spargris är tom.

Kommentarer
Postat av: mammis

hon är bara för undebar :)

2011-03-17 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0