Gevalia - när man får oväntat besök

Sofia ringde mig idag när jag var i stan och väntade på bussen. Hon frågade blandannat vad som händer i eftermiddag och mitt svar blev ingenting så hon valde att hoppa på samma buss som mig och följa med mig hem. Superskoj med sådana spontanbesök. Är så van vid att allt ska vara så planerat nu när man har barn så det är verkligen skönt när sådana här dagar kommer. Där man lite gör de man känner för just för stunden. Haft varit en härlig eftermiddag/kväll. Har pratat massor, busat, läst böcker och mest och även bäst av allt är att jag har skrattat mycket. Det är rätt konstigt att de blev som de blev mellan oss i början av skolan då jag mer och mer nu börjar märka hur lika vi egentligen är. Är så glad över att jag tänkte om och pratade ut med Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0