det värker i mina äggstockar!

Landade hemma i soffan lagom till när en bebis i minuten började. Vilken serie, jag är totalfast, kommer titta på varje avsnitt. Jag och mannen har suttit och skrattat lite åt hur mammorna är, han kände igen rätt mycket från när jag gick igenom min förlossning. Även jag kände igen rätt mycket men inte allt, var ju rätt hög på den där älskade lustgasen. När förlossningarna satte igång på allvar så var jag helt inne i det och när dom små underbara krabaterna tittade ut så började ögonen vätska. Kan ärligt säga att en tår rullade ner för kinden och samtidigt tittade jag på min man och sa åååå, jag vill ha en liten till. Mitt sunda jag vet dock att de inte är läge för det just nu och jag är väl medveten om detta. Men just nu och varje gång jag tittar på denna serien kommer jag känna ett riktigt sug efter en liten till. Men får nöja mig med att några i min omgivning ska ha bebisar så får roffa åt mig dom lite då och då för att mysa riktigt ordentligen. Tror inte suget blir mindre för de men de stillar de för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0