we are family


När Aurora var på utflykt med dagis så passade jag på att åka till Eurostop för att äta frukost, shoppa och ha
det allmänt mysigt med mina syskon och min mamma (ni ser dom alla på bilden ovanför). Blev lite flummigt som vanligt men det är inte så konstigt med tanke på vilken familj vi är. Det bästa med oss är att vi iallafall aldrig har tråkigt. Vi är ungefär lika knäppa allihopa, fast den värst knäppisen av oss alla, pappa, var tyvärr inte med idag. För min del blev det lite shopping till hemmet, ytterligare en present till Aurora och sen lite smått och gott till mig.


Kommentarer
Postat av: mammis

snygga vi är, undrar bara vem som är vem haha

2011-06-15 @ 13:50:45
Postat av: Anonym

Jag tänkte att grisen är vicky, snoppapan är rille & den där vita saken är DU ;)

2011-06-15 @ 15:11:41
Postat av: mammis

saknar bild på dig ju

2011-06-15 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0