underbara helg!

Helgen som gått har haft en massa härliga ingredienser. Det har varit massa mys här och massa mys där och det har varit så underbart. I Fredags var vi hemma hos mina svärföräldrar och åt god mat, drack lite vin, pratade om semestern som närmar sig och hade en hur bra kväll som helst. I Lördags var vi på äventyrslandet och efter det åkte vi hem till svärföräldrarna och åt kinamat med dom och den kvällen var minst lika härlig som kvällen innan. Idag sov hela familjen länge och då menar jag länge. Hör och häpna . . . Aurora sov till strax efter tio! Men vi vaknade iallafall allihopa pigga och utvilade. Vi satt och planerade dagen och det slutade med att vi bjöd hit mina föräldrar och min lillebror på en grillkväll. Supertrevligt även denna kväll men måste säga att höjdpunkten ikväll var mitt och lillebrors kvällsbad i havet. Uppskattar alltid tiden jag har ensam med min lillebror jättemycket, jag får så mycket ut av den och jag ser så mycket av mig själv i honom och det gör det hela extra roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0