när man sackar efter

Jag känner att jag ligger en eller två dagar efter med bloggen. Jag kommer liksom inte ifatt utan jag bara halkar efter hela tiden. Men jag sitter ju knappt vid datorn längre nu när det är så fint väder. Vi är ute och härjar hela tiden och när jag inte är med min underbara familj så är jag på jobbet. Det har ju varit så den sista tiden för mig. Skola - Jobb - Familj - Jobb - Familj - Skola. Det har bara avlöst varandra hela tiden och alltid har det varit något. Men nu är det sommaruppehåll från skolan och jag har "bara" jobbet vid sidan av familjen nu. Vilket är jätteskönt, känner verkligen att jag kan koppla av på ett helt annat sätt nu. Jag har varit borta så mycket från Andreas och Aurora eftersom det både har varit skolan och jobb så nu känner jag att jag vill ägna all min lediga tid till familjen. Jag har saknat dom jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0