Kalasiga dagar

Kan ju börja med i Onsdags då Aurora fyllde 3 år. Då kom min syster och hennes familj på lite kalas. Vi bjöd då på god mat och lite tårta. Aurora fck ett HelloKitty lego som hon är helt galen i, hon älskar det. Även Auroras farmor och farfar kom förbi en sväng för att lämna lite paket, dom tyckte att hon skulle ha lite paket på sin födelsedag och sen resten på Lördag.
I Fredags kväll hade Aurora kalas och då var det min sida som kom och firade henne. Blev frallor med gottigt pålägg och efter det hemmagjord tårta som verkligen gick hem. Jag är helnöjd med den, de gjorde jag riktigt bra. I paketen till Aurora var där en Waterslide, bokstäver till rummet, pengar till spargrisen och en vovve i koppel. Hon var lika glad för allting och hon döpte först hunden till Bazooka! sen ändrade hon det till hundis. Jag vet i nuläget inte vilket namn hunden har för det ändrs för varje gång hon leker med den hehe.
Igår eftermiddags så var mannens sida här för att fira vårt charmtroll. Blev samma typ av mat/fika även denna dagen. I paketen som kom denna dag så var där skor, armband, smyckeskrin, rittavla, lera, kläder, docka med hundar och hundspa. Aurora var i extas över ALLA paketen hon fått under dagarna som gått. Hon visste/vet knappt vad hon ska leka med först och hur hon ska hinna med att leka med allt.
Sen idag var det dags för kalas igen, fast inte för Aurora utan för hennes farmor och direkt därefter var det dags för barnkalas hos S***. Så för att sammanfatta denna helg så säger jag bara ett ord KALAS




Kommentarer
Postat av: Cickie

Hon är ju så söt eran lillgumma !!! Kram

2011-06-19 @ 18:25:45
Postat av: Anonym

Tack :)

2011-06-19 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0