INFATUATION

Jag har hittat en ny kärlek och det är nagellack i alla möjliga färger. Gärna såna som syns lite mer. Då jag inte får ha färgat nagellack i jobbet så känns det inte som någon större idé att lägga massa pengar på dyra lack som kanske sitter på i två - tre dagar eller ibland är det tillochmed bara en dag. Jag har fastnat jättemycket för Depends nagellack, dels för priset men mest för det underbart häliga färgerna som finns. Har nu införskaffat mig lite fler lack och vågar mig på färger som jag tidigare inte direkt klickat för men nu så. I skåpet står där lack i färgerna rött, oranged, rosa, blått, ännu en blå och svart. Är mycket sugen på både gul och grön kan jag meddela. Helt sjukt vad jag har fastnat för det, men lite lack på naglarna för faktiskt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0