BODYWORK

Nu har jag slagit två flugor i en smäll. Är på jobbet (har vaken natt) och har precis avslutat mitt träningspass. Hittade en träningsdvd i en låda så jag tänkte att jag lika gärna kunde köra igång den. Sagt och gjort, höll på i fyrtio minuter och nu sitter jag här och svettas. Hur gött är inte det?! Min största fasa inför att jobba natt var/är att man går så himla lätt upp i vikt (har jag hört). Anledningen är att man går och småäter och inte rör på sig lika mycket. Men jag har satt upp "regler" för mig själv om hur jag ska ha de på natten. Detta för att undvika att lägga på mig ågra extra kilon och kanske tillochmed gå ner något/några kilon.

- äta mitt kvällsmål en timme innan jag går till jobbet
- inte äta efter 21.00 (med undantag för) ↓
- ha med mig en eller två frukter som jag äter 03.00
- äta frukost 07.00
- köra ett träningspass under natten





Kommentarer
Postat av: Zandiee

Hej!

MYCKET ledsen Josefine, klänningen gick så fort vi öppnade... hann inte haffa någon :/

Njut av denna fina sommarkväll! :)

2011-06-26 @ 20:33:48
URL: http://zandiee.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 01:02:38
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0