meet the gullman´s

Har idag spenderat hela dagen med min underbara mamma. Hon kom hit efter att jag ringt henne imorse, behövde min mamma något så otroligt idag. Det är så skönt med mamma för hon förstår och hör på mig när det är något som inte är som det ska. Jag behöver inte be henne att komma utan hon säger bara att hon komme på en gång. Och även om jag säger till henne att det inte behövs så vet hon att jag behöver henne. Vi pratade om en sak som hänt som jag var och är fortfarande lite chockad och orolig över, ringde lite samtal och fixade sen åkte vi iväg för att skingra mina tankar lite. Blev lite shopping till lillan (visar imorgon), lite fika och presenter till syters kille. Efter det hämtade vi upp lillebror som även han är en helt underbar klippa, går verkligen att prata med han om allt och han lyssnar alltid. Det är inte alltid han vet vad han ska svara men han är en otroligt bra lyssnare och det är en jättebra egenskap som jag gillar hos honom. Sen ska vi klart inte glömma min syster som jag ringde mitt i natten igår efter att en sak hade hänt, hon släppte allt hon hade där hemma och körde för att hämta mig, stötta mig, låta mig prata och sen släppte hon mig och kollade så att jag verkligen kom hem och att allt var bra. Jag behövde inte säga vad det gällde utan bara ett "Hej! Kan du hämta mig i Tylösand och köra mig hem .. Nu?" sen slängde hon sig i bilen. Sen har vi min pappa, en stor stöttepelare i mitt liv och är alltid så öm och varm. När han såg mig idag gav han mig en blick som sa mycket sen klappade han mig på huvudet och mer behövdes inte för att jag skulle känna mig lugn och trygg. Mamma, pappa, syster & bror - jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Mamma

vi älskar dig med :)

2011-07-26 @ 23:17:39
Postat av: josefine

puss

2011-07-26 @ 23:24:52
Postat av: lilla STORAsyster

Och jag älskar dig otroligt mycket. Alldeles för mycket för att ens fråga vad om hänt. Fick tårar i ögonen:'( Jag ställer upp. Det är bara att ringa.

2011-07-26 @ 23:30:05
Postat av: josefine

<3

2011-07-27 @ 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0