TisdagenDenNittondeJuli

Jag jobbade nu natten som gick, första passet efter semestern. Trodde inte att det skulle bli så tungt som det blev. Första natten brukar iochförsg alltid vara lite tung, iallafall för mig. Men det gick bra, jag klarade mig igenom det men kan säga att jag gick hem med migrän och illamående. När jag kom hem så var det bara att hinka vatten och ta lite medikament och sen blev det bums i säng. Har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde idag, fick sova länge och helt ostört, det gillas! Vi har haft mysdag här hemma idag, legat i soffan och kelat hela familjen. Grillat och ätit lite godis och glass. Tur att mannen och Aurora fortfarande har semester för då är allt sånt tillåtet, iallfall i min värld. Lillan är fortfarande vaken då hon toksomnade sent i eftermiddag men så är det ibland. Hon ligger i vår säng och kollar på Arthur och Minomojerna. Mannen slappar i andra soffan och kollar något tråkigt program på Discovery. Själv sitter jag och väntar på att gå till jobbet, fördriver tiden med kaffe och bra musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0