svinalängorna

Idag gick jag av tredje vakennatten på raken. Har nog aldrig varit så trött som jag var imorse när jag slutade. Det var med tunga steg jag gick hem och kisande ögon. Allt jag tänkte på var att få krypa ner i min säng, min underbara mjuka säng. Jag sov som en gris och kunde verkligen inte vakna. Mannen väckte mig flera gånger och jag hade dessutom ställt klockan men jag kunde inte öppna ögonen. Oftast när jag går av sista natten så sover jag bara till lunch men inte idag, jag var helt utslagen till efter fyra nångång. Låg ändå kvar länge och drog mig i sängen innan jag kom upp, det tog verkligen emot. Men jag kom upp efter en stund och strax därefter kom Oscar och Hannah på ett litet besök :) Dom har varit hemma hos oss tre dagar i sträck och det är helt underbart. Träffar dom alledes för sällan nu när dom flyttat till Kalmar. Men nu är dom här och ska stanna ett tag och det gillar jag El Mucho! När dom åkte för att handla så åkte vi in och hyrde filmer, två till Aurora och en till oss själva. När mannen började plocka godis till Aurora var jag tvungen att gå, klarade inte av det. Var skitsträngt, var inte långt ifrån at jag tog en av kartongerna och bara hällde rätt ner i käften. Jag såg det verkligen framför mig, att jag stod med munnen fullt av favoritgodiset. Mannen köpte sedan på sig glass, som tur va en glass jag ändå inte gillar. Men påvägen hem åkte vi inom en annan affär så jag fick köpa lite frukt till mig och nu har godissuget lagt sig. Himla skönt! Är så stolt över att jag stod emot och inte sa det som kroppen skrek inombords. Nä, nu är det movietajm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0