planering

Sitter och har smskonferans med mina tjejer, planerar morgondagens tjejkväll. Vi diskuterar mest klädval och skoval. Sminket behöver jag inte ens tänka på då Sofia som är makeupkonsult ska sminka mig så där har jag iaf ett problem ur världen. Då jag jobbar så kommer vi börja rätt sent med förfesten men det gör faktiskt ingenting. Kommer bli en underbarkväll. Ska bli spännande att se hur alla tjejerna funkar ihop, alla är mina underbara tjejer men ingen av dom har träffats innan. Det dom har gemensamt är att dom står ut med mig och att dom är galna. Att dom står ut med mig är den egenskapen jag gillar allra bäst hos dom. Att dom är precis lika galna som mig är bara ett stort plus i kanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0