o r k e s l ö s !

Den mysiga egentiden jag hade tänkt ha igår kväll byttes väldigt hastigt ut mot inte en så lika mysig egentid. Illamåendet, huvudvärken och febern kom pangbom! så jag hämtade hinken, placerade mig i soffan med en filt sen dröjde det inte länge innan första spyan kom. Spydde dom en gris ett tag sedan lugnade det ner sig för att komma med nya krafter igen. Blev helt matt och orkeslös på en gång och när mannen kom hem blev jag riktigt glad, han hämtade det jag behövde och sedan bäddade han ner mig i sängen. Underbara älskling! Natten som gick var väldigt lugn, enda jobbiga var att jag sov dåligt och mådde illa men ingen spya iallafall. Har varit i princip lika orkeslös och matt idag men det börjar rätta till sig nu. Ingen feber och inget illamående men tyvärr så är huvudvärken kvar men den släpper la förr eller senare den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0