Ja må han leva, ja må han leva . . .

Hemkomna från ett jättemysigt kalas hos syster med familj, hennes sambo fyllde år. Dom bjöd på varma mackor och supergod fika men jag fick tyvärr tacka nej till dessa läckerheter och åt istället min soppa och lite kyckling. Blev massa prat om allt och ingenting, gos med deras nytillskott och det är lika underbart varje gång, sen busade Aurora och hennes kusin Casper på som vanligt och då menar jag verkligen busa. Men ja, det är ju sånt barn gör all the time mer eller mindre men det är skillnad på bus och hyss, det har inte Aurora riktigt förstått ännu. Men det kommer väl. Men ja, åter till födelsedags"barnet", tycker alltid det är lika krångligt att hitta på presenter till killar över lag. Man vet liksom aldrig vad man ska köpa eller vad som uppskattas. Men idag hade jag rätt klart för mig vad jag skulle köpa och det blev en fin zinkhink men lite olika sorters öl i och ölkorv och ett passande kort till detta. Kan säga att presenten uppskattades. Och tur var väl de, annars hade jag tagit med mig ölen hem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0