five seconds of fame

Varför kan inte vissa personer glädjas åt att det går bra för andra, för sina vänner? Har en vän där det har känts såhär länge. Spelar ingen roll vad som händer i mitt liv, positiva eller negativa för de känns som att denna inte intresserar sig ändå. Jag får säga mitt i några sekunder, ibland en endaste mening sen kommer alltid personens saker i centrum. Ungefär som att h*n frågar mig om hur det är och vad som händer enbart för att h*n ska få rabbla upp sina saker. Jag blir så fruktansvärt ledsen och det gör ont i mig. Förstår inte varför jag envisats med att ha personen kvar ändå när det ändå bara suger energi och jag blir ledsen. Känner att jag måste sätta ner foten och avsluta det kapitlet. För min egen skull, för mitt eget bästa. Vänner ska ge massor av energi, man ska vara pigg, glad och lutfylld när man är/har varit med en vän. En vän ska inte suga ur all energi man har!


Kommentarer
Postat av: Tittie

Tråkigt att läsa sånt här vännen, men jag håller med dig helt och hållet. En vän ska inte suga musten ur en, en vän ska finnas där för dig och kunna lyssna samatidigt som den ska bli lyssnad på.

Hoppas de löser sig.

By the way- du är grymt duktig när det gäller viktnedgången, jag är imponerad!

2011-07-31 @ 15:42:49
Postat av: Josefine

Ja, men det är ju tur att man har andra vänner med. Såna som du :) Såna som ger en massa energi, hade fan gått under annars.



Tack så mycket Tittie .. känns riktigt bra hihi

2011-07-31 @ 22:09:30
URL: http://jjossefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0