Dyngkåt & hur helig som helst

Öppnade min nyinköpta bok igårkväll och tänkte att jag skulle läsa några sidor för att få ett hum om vad det var för bok. Några sidor förvandlades till några sidor till och några sidor till. Det kom några asgarv från mig och direkt efter var jag tvungen att läsa upp stycket för mannen som några av gångerna skrattade nästan lika mycket som mig. Det blev även en del småfnitter mellan sidorna och stora delar av boken gav min insikt. Fick mig lite tankeställare och många gånger kände jag så himla väl igen mig. Jag läste vidare för att jag blev mer och mer inne i boken, såg liksom hela Mia Skäringers liv framför mig, lyckades visualisera allt. Minsta lilla detalj och det är så jäkla härligt när en bok fångar mig på det sättet. Jag gillar det jättemycket! Sen helst plötsligt så var boken slut, jag hade läst igenom hela boken på kanske två timmar och jag älskade varje sekunde av dom två timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0