believe


Trillade in på denna bloggen för några dagar sen. Fastnade på en gång för
detta örhänge. Har nämligen ett svart örhänge hemma, en vanligt "plupp". Har
sedan länge tappat maken till det och inte tänkt mer på det men när jag såg
detta så tänkte jag på en gång att jag kan ju spara det och ha det tillsammans
med detta underbart fina örhänge. Mejlade lite med den otroligt snälla tjejen
och la in en beställning igår och nu fick jag ett mejl om att hon är klar med
örhänget så det borde komma i veckan. Det enda som skiljer örhänget på
bilden från det jag ska ha är att på min bricka ska det stå believe.


Kommentarer
Postat av: Becca

Åh så fint! Vad fick du ge för ditt?

2011-07-06 @ 00:52:31
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

åh, det här hade jag missat <3

2011-07-07 @ 16:33:11
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0