barndomsminnen

Idag åkte jag och Aurora med min mamma och min lillebror till travet. Mamma skulle jobba och vi skulle terra henne. Jag och min bror kan allt reta gallfeber på min mamma och hon säger att hon hatar det men jag tror att hon egentligen tycker att vi är ganska roliga. Fast det blev rätt lugnt ändå, Aurora ville mest kolla på hästarna, helst på nära håll. Jag spelade lite, tror det blev plusminusnoll i plånboken. Jag tycker att de är himla mysigt att springa runt på travet och kolla lite hästar, spela lite, dricka lite kaffe med mamma och ja, bara hänga lite. Jag har hängt på travet sedan små små barnsben och jag gillar det lika mycket då som nu. Det ger mig hög mysfaktor, låter kanske konstigt för er men för mig är det underbart. Jag åker dit lite då och då mer Aurora i hopp om att hon ska tycka att det är lika mysigt som jag gör och att hon ska minnas det med samma glädje som jag gör. Men i nuläget så struntar hon i folket som är där utan hon är mest där för att få snaska i sig baconsnacks och vara så nära hästarna som det bara går. Sen händer det att hon då och då agerar välkomstkomité.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0