11 07 08

När jag vaknade imorse kände jag mig tröttare än någonsin och blev rentutav chockad när jag såg att klockan var kvart i elva. Ännu mer chockad var jag när jag insåg att varken mannen eller dottern var vakna. Det blev snabba ryck upp och bara att starta dagen på en gång för att försöka ta igen de timmarna vi missat. Brunch, kaffe, packa in lite saker i husvagnen, handla för att sedan hem och städa och det är där vi är nu. Mannen springer runt med dammsugaren i högsta hugg och när han är klar tänkte jag göra detsamma med moppen. Sen är det bara att börja förbereda allt inför kvällen, svärfar kommer på middag. Vi slår på stort och bjuder på trerätters. Baconinlindade dadlar med färsost, hackebiff med potatismos, jordgubbsmarängtårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0