Wednesday . Mercredi . Onsdag . Miércoles

Idag verkade det som att Aurora glömt innebörden av att vara ledig och ha sovmorgon, hon vaknade tjugo över sex. Hur pigg och glad som helst! Försökte lura henne lite och säga att de var lite kvar på natten men den köpte hon inte. Jag bar in henne till mig och vi kröp ner under samma täcke, satte på Robin Hood. Tog inte många sekunde innan jag somnade hon, men vaknade till några gånger när Aurora pratade med mig och petade på mig. När filmen var slut blev de lite frukost och nu sitter lillan och kollar på Horton. Jag ska ta lite kaffe, njuta av det sen ska jag påbörja lite tvättvikning och se tänkte jag plocka iordning lite här hemma - hoppas på hjälp av lillan, hon brukar tyckte att de är superskoj att hjälpa till :)

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Sjukt fin blogg! Händer ikväll? Kram

2011-01-12 @ 18:53:07
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0