Vendredi . Fredag . Friday . Viernes

Eftersom de är Fredag idag började jag planera för Fredagsmys. Jag funderade ut vilken mat jag och mannen skulle laga tillsammans idag, hade tänkt att vi skulle ha lite romantiskt middag för att sedan krypa upp i soffan tillsammans och hade mys till någon bra film. Allt detta avbröts när jobbet ringde, dom behövde klart ha hjälp med folk ikväll. Snäll som jag är sa jag självklart Ja, fast jag sköt dock på arbetstiden så att jag kunde börjar en och en halvtimme senare. Detta för att hinna träffa mannen när han kommer hem från jobb :) Han skulle köpa med sig lite fika så att vi kan ha lite familjemys innan jag går till jobbet. Sen får vi fortsätta myset när jag kommer hem, slutar dock sent men de är ju trots allt Fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0