t j u g o t r e

Idag är ingen vanlig dag för de är miiin födelsedag, hurra hurra hurra!
Blev väck med en godmorgonpuss av älsklingen och ett viskande grattis,
somnade sedan om en stund för att sedan hasa mig upp med tunga steg.
Hade utan problem kunnat ligga kvar en bra stund i sängen och sova.
Tyvärr så går de inte idag fastän att de är min födelsedag. Gick in till lillan,
la mig i hennes säng en stund och hade massa mys. Berättade för henne
att det var min födelsedag. Då slänger hos sig över mig och ger mig världens
bamsekram säger Grattis. Sen inflikar hon snabbt och säger att hon också
fyller år hahaha ... försökte förklara att hon fyller år på sommaren när det
är varmt ute och att hon har en helt egen dag men nej, hon ville fylla år idag,
samma dag som mamma. Lilla lilla underbara älskade hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis, hoppas du får en underbar dag!

Haha så rolig Aurora är!

2011-01-28 @ 08:28:10
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: mammis

Grattis min älskade dotter på din dag :)

2011-01-28 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0