tre rätters med massa mys


Igår var vi bjudna till mina föräldrar på mat. När vi kom dit var de superfint dukat, menyn stod framme på bordet. Jag kan ju tillägga att när jag läste menyn ville jag börjar äta på en gång. Ville inte vänta en minut längre! När maten hade lagt sig tillrätta i magen satt vi kvar länge vid bordet och pratade. Spelade lite spel och sedan var de dags för ostbrickan - me love me love! Var en supertrevlig kväll med massa god mat och gott sällskap. Tyvärr så förstörde de lite att jag började må illa och fick ont i magen, de släppte och kom sedan tillbaka. Så gissa vem som var först i säng? Jag! Hela familjen nanade över hos mina föräldrar och de resulterade i en riktigt härig sovmorgon idag, för som vanligt när man nanar där så tar mommo eller moppa upp Aurora och låter oss föräldrar nana vidare. Jag trippade upp sent på förmiddagen och då var kaffet serverad och det var bara att placera sitt arsle i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0