SVEK

Jag har gått och blivit lite av en bokmal de senaste månaderna. Har läst en hel del böcker nu den sista tiden. Det är min lilla kvällsavkoppling. Tyvärr eller kanske inte tyvärr men när jag jag fastnar för en bok så kan jag ligga och sträckläsa den i timmar. Jag har haft turen att läsa många bra böcker nu och har läst ut dom på en eller två kvällar. Detta är den senaste boken jag läst, gillade den jättemycket . . . dock va slutet lite dåligt.

 
Eva inser en dag att hennes relation med maken inte är vad den har varit. När han dessutom inte vet om deras äktenskap är något han vill fortsätta eller ej, så börjar hennes tankar snurra. Hon inser trots han nekande att han har någon annan, och hon handlar genast.

Jonas har varit sjukskriven från jobbet i över två år för att vaka vid sin flickvän Annas sida då hon efter en olycka hamnat i koma. Tillslut ordnar Annas läkare så att Jonas får träffa sjukhuspsykologen, han måste ju gå vidare med sitt liv. Motvilligt går Jonas med på psykologens förslag att han ska tillbringa en kväll utanför sjukhuset. Detta sätter igång en händelsekedja med oanade konsekvenser.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0