supernöjd

Idag hade vi kursavslut och även avslut på termin 1. Den här tiden har verkligen gått fort, känns både roligt och tråkigt. Har läst roliga och intressanta kurser och har haft helt underbara lärare. Dom har verkligen pushat en när dom känt att man kan mer än vad man visar och dom har varit så duktiga. Jag minns första dagen när jag hade ett samtal med en utav mina lärare. Där man pratade om hur man hade haft de i skolan tidigare, vilka mål man satte upp och hur mycket hjälp man trodde man behövde osv. Jag sa som de va att jag har haft riktigt lätt för mig i skolan men dock varit en jävla latröv. Hoppade av gymnasiet för att jag var skoltrött, för mycket jämförelse mellan elever och jag ville jobba. Men att jag nu längtat efter att få sätte igång hjärnan på högvarv. Och målen jag satte upp för kurserna var

Datakunskap - G
Vård- och Omsorgsarbete - VG
Människan social och kulturellt - G
Medicinsk grundkurs - VG

Och de slutgiltliga resultetet blev

Datakunskap - VG
Vård- och Omsorgsarbete - MVG
Människan socialt och kulturellt - MVG
Medicinsk grundkurs - VG

Kommentarer
Postat av: Becca

Jättebra betyg - grattis!

2011-01-14 @ 13:13:15
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0