sista dagen på veckan

Innebär sovmorgon, sen frukost och en massa mys i soffan. Längre än så har vi faktiskt inte kommit denna härliga Söndagen. Aurpra åt upp sin frukost för en liten stund sen så de är alledes för tidigt för att börja med lunchen så även den skjuter vi på idag. Vi sitter just nu och kollar på Pippi på de sju haven, dricker kaffe / juice. Aurora sjunger med i varenda sång som kommer i filmen, hon är så duktig.
Tänkte faktiskt att jag skulle slita mig från datan och göra någon nytta, hör att Andreas redan börjat röja i köket så jag får väl lyfta på arslet och röja i något annat rum. . .en annan tanke är ju annars att jag helt enkelt sitter kvar där jag sitter och kollar vidare på Pippi med Aurora. Får använda  mig av uttrycket "Satt Josefine Sitter!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0