prov - provsvar - prov

Upplägget i skolan idag var prov, film och sedan genomgång av förra provet vi hade
i mellandagarna. Provet vi hade idag gick galant, kände att jag hade kläm på nästan
varendra fråga och på VG - MVG frågorna ordbajsade jag något kopiöst. Jag bara skrev,
skrev och skrev. När alla var klara med prov blev de film, var inte så fokuserad som jag
borde varit. Satt mest och tänkte på provet vi skulle få tillbaka, har haft lite ångest över
detta då det provet inte kändes så bra. Men jag klarade det, med nöd och näppe fick
jag godkänt. Får väl ändå säga att jag är rätt så nöjd :) Imorgon får vi svar på provet
som vi hade idag, är så förväntansfull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0