när orken tryter

Igår eftermiddag/kväll var de ingen bra dag för mig. Var så fruktansvärt trött! Somnade på
soffan vid 15-tiden, vaknade till när de var dags för kvällsmat sen låg jag och slumrade i soffan
ett tag till för att sedan pallra mig in till sängen. Man skulle kunna säga att jag var orkeslös!
Men idag har jag desto mer energi, har varit i skolan och fått reda på provresultatet som var
ett VG. Happyface! Fick även tillbaka lite feedback på ett cancerarbete jag skickat in, det var
bra MEN de saknas en reflektion på en grej. Jag ligger alltså och väger mellan två betyg och för
att kunna uppnå det högre måste jag skicka in den reflektionen innan fredag. Självklart vill jag
ha det högre betyget och jag vet att jag kan få de om jag bara lägger ner tiden de krävs. Känner
att jag kan inte riktigt har orken till det. Men har bestämt mig för att lägga en och en halvtimme på
det idag och skicka in det. Får jag de högre betyget blir jag självklart superglad men får jag inte
det så vet jag iaf att jag inte lagt ner massa onödig tid på det. Så ja, till skolböckerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0