lite kortfattat

Va hos doktorn igår för att kolla upp mina magkramper. Hon tryckte lite i mellangärdet, gjorde SKITONT! Sen tryckte hon långt ner på magen men där har jag inte ont. Jag förklarade för henne var smärtan satt och när den uppkommer osv. De enda hos sa va "du har problem med gastrit" varpå jag frågade "vad är de för något?" fick svaret "mage och syra, jag skriver ut recept, du kan hämta nu" sen gick hon bara.
Tur att dom på apoteket är riktigt kunniga om medicin för när jag hämtade ut den så frågade jag henne vad den var för, varför man brukar ta den och lite andra frågor. Hon var verkligen supergullig :) Sen poängterade hon att om jag får såna kramper ingen som håller så länge eller om jag får feber så är de raka vägen upp till akuten.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare :S

2011-01-11 @ 13:34:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hm, du hade nog skrivit till någon :P

2011-01-11 @ 16:46:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0