krankenschwester . nurse . infirmière . undersköterska .


Jag skickade iväg mina älsklingar för några timmar sen. Kände att jag behövde sitta ner i lugn och ro med mitt plugg. Har ett prov som närmar sig med stormsteg och då menar jag verkligen stormsteg, provet är på måndag. Men det ska nog gå bra, inga problem de här inte. Har suttit ner i två timmar och pluggat nu och jag känner mig faktiskt lite smartare. Har nu en liten paus och har dukat fram lite fika, ska hugga in på det snart och sedan är det dags att göra de sista instuderingsfrågorna sen är jag klar. Kanske ska ta och ringa hem min älsklingar nu när jag ändå har en liten paus . . . saknar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0