klagomuren

Fyfan vilken jävla pissdag. Hade skola idag, gick dit trots lite illamående, när jag suttit i skolan ett tag började huvudvärken komma smygande men trots detta bet jag ihop och satt där. Efter skolan hade jag bokat möte med min praktikplats, för att få schema och lite rundvisning. Påvägen dit får jag så ont i huvudet att jag håller på att kräkas MEN trots det går jag med tunga steg till praktikplatsen för att i samma sekund som dom öppnar dörren skiner jag upp och lägger på ett smile och är trevlig. Var väl där en tjugominuter kanske och det var en pina pga huvudvärken. Gick inom dagis och hämtade Aurora innan vi gick hem, likabra att ta de på en gång. De bultade i skallen vid detta skeendet och solen utomhus gjorde ju inte saken bättre. Hemma blev de mellis och film för Auroras del, jag la mig i soffan och somnade. Det gick inte vara vaken. Tur man har en snäll dotter som kan sitta lugnt och snäll och kolla film. Hon kom till mig någongång då och då för att fråga vissa saker eller för att hon ville ha något men de va överkomligt kan jag säga. Nu ikväll har jag inte gjort mycket mer än att ligga på soffan och slappa. Eller slappa och slappa, huvudvärken har gjort att jag spänt mig så otroligt mycket. Det känns liksom som att någon står och borrar rätt in i tinningen. Not najs! Har fortfarande ont i huvudet, men inte alls som innan, inte när jag sitter ner iaf men när jag reser mig så kommer de som en bomb igen. Nu ska jag sluta gnälla och gå och sova istället. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:59:43
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0