hipp hipp hurra!

Har varit dåligt med bloggande idag dels pga seghet efter gårdagen och för att de varit folk här hela dagen för att fira mig.
Gårdagen var grymt skoj, folket trillade in här vid 20.00 och då hade jag och mannen redan smygstartat lite. Blev massa snack, bra musik, dans och allt som hör till. Begav oss in mot staden för att svänga våra lurivga. Sådär mycket folk men ändå riktigt skoj. Dansade dom tokar och sjöng så de stod härliga till, Mitt i allt när man var som mest uppe i det så hör jag att Dj'n ropar i högtalaren "Nästa låt tillägnar vi till Josefine som fyller år . . . GRATTIS". Jag blev helt paff, men förstod snabbt att de var Hanna som va boven i det hela. Några kom fram och kramade mig och sa Grattis sen sjöng dom lite för mig. Knappt pinsamt! Men ja, kan kort och gott säga att det var en riktigt bra kväll och att jag har riktigt skoj.
Gårdagens festande kändes dock både i huvud och kropp idag. Gick upp med tunga steg runt lunch, och strax därefter dundrade Disa in igenom dörren för att fira mig. Blev kaffe och tårta. Mums! När honn gick kom släkten för att fira mig och då blev de ännu mera tårta och kaffe. Mums! igen. Syster hade med sig fotona från fotograferingen så blev en del tittande på dom med. Sitter fortfarande och kollar på dom och snart åker dom upp här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0