helt off!

Idag har varit en dag då jag inte riktigt känns mig som mig själv. Varit opepp och oengagerad! Skolan hankade jag mig igenom med magont-krampattacker och lite huvudvärk. Men det gick rätt bra, bäst när vi slutade och jag fick åka hem. Hämtade lillan sen ringde vi och bjöd ut mamma, pappa och lillebror på lite käk. Pappa har varit iväg och jobbat i (ja, var de nu var - guldfiskminne) så han har jag inte träffat på ett tag. Fast de är nog mest han som saknat, fast inte mig då utan Aurora såklart. Blev mycket bus här hemma hos oss ikväll och de fick min energi att höjas lite men i samma stund som dom åkte så åkte min energi ur mig igen. Legat i soffan och slappat ett tag nu och nu är de dags att förflytta slappet in i sovrummet. Kolla på Ghost Riders och antagligen somna till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0